KVÄLLSINLÄGG

Detta blir typ det sista (och egentligen typ det första) jag skriver idag. Sen ska jag städa mitt rum och bums i säng. Trött chey. Har varit i skolan hela dagen typ, och sen åkte jag till min pålle som för den delen typ hade mens (trots att det är en kille? D: ) och gav mig ett helvete. Men han blev snel hest tillslut och gjorde som jag ville när han hade tjurat klart. Fick rusha till bussen från stallet, kom hem och sen har jag bara tagit en megadusch. Alltså ni vet när man gör typ allt? Raka sig där man rakar sig, ansiktsmask, scrub osv. Tog ett bad först med massa olivolja i vattnet. Ett supertips för er som är torra, det fungerar skitbra för huden. Jaja. Imorgon ska jag hem till min pojkis och leka lite. Typ med lego eller nåt. 

Slänger även in en bild på mitt schema för imorgon. Jag gjorde bilden lite extra töntig bara för att jag har tråkigt och för att det va kul och jag blev besatt och kunde inte sluta när jag väl hade börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0