OJ..!

Återigen så glömde jag bort min stackars blogg. Jesus Kristus så mycket som har hänt sen jag senast skrev här, mina vänner. Jag har varit i spanien, jag har varit singel (i nästan en vecka till och med) jag har börjat skolan och faktist börjat bry mig om skolan. Har typ pluggat minst 3-4 timmar hemma under den här terminen, vilken är nog lika mycket som jag la på studier hemma under hela förra året och jag har hittat en medryttarpålle :) Känns så bra att jag har tagit tag i mitt liv. Allt funkar så mycket bättre och jag är så mycket gladare.

Men men, nu får jag väl skärpa mig för mina stackars vänners skull som tjatar på mig att skriva här..
Har fan glömt vad man bloggar om. Kan ta min dag lite snabbt då. Kom till skolan, va där nästan en lektion (hade bara en lektion men va tvungen att gå lite tidigare för att hinna med en buss..) sen åkte jag till min pålle, sen i centrum köpte jag godis och traskade sedan hem till min älskling. Va med honom och hans kompis jesper ett tag, sen gick jesper hem och vi somnade, åkte hem, läste en bok från skolan, åt, och nu ska jag skicka in ett hemprov så måste skriva upp alla frågor på datorn -.-
Ska bara sitta hemma ikväll eftersom jag har ridning tidigt imorgon bitti. Får se om jag kan tigga skjuts hehe. Jaja. Nu ska jag skriva hemprovet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Weii uppdatering :D

2011-09-18 @ 17:42:59
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0