JAG HADE TRÅKIGT...

Vad blir ditt namn baklänges?
abbe, hahah


Har du husdjur?
Räknas en död hamster nergrävd i trädgården..?

Har du gjort en snöängel i år?
Nej glömde det.. ååh nu saknar jag snö haha! (ljuger som fan, summer!!)


Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
Jag har vart på akuten i några timmar en gång för jag krockade... (A)


Platt eller lockigt hår?
lockigt e såå fint, men inte på mej :) platt platt platt och blondt ska det vara hihi

Vad gör du när det regnar?
Samma sak som jag skulle gjort om det inte hade börjat regna

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nääh har aldrig haft en sån dröm

Vad har du för startsida på ditt Internet?
Kissies.se haha, älskade hennes blogg
förut, hatar nu men pallar inte ändra?

Vem ringde du senast?
Minns faktist inte, tror det var Karin..?

Tycker du om sengångare?
Öhm... vad FAN e det för fråga?

Vad har du för mobilringsignal?
Sony Ericsson, haha!

Fösta sporten du gick i?
Arobics tror jag, när jag va typ 6 år hihi,
det va mest som dans...

Vad längtar du mest till nu?

Hehehe ;)

Hur gammal har du tänkt att bli? 
Vill dö ung&snygg! 

När åt du en fiskebulle senast?

Haha några veckor sen, för det va det enda jag kunde
laga av det som va hemma...
fyfan vad äcklgit det var...

Vad drömde du om i natt?
Inget som jag minns :)


Vilken tv-serie är bäst?
oooj, gossip girl, simpsons, family guy,
2 and a half men, scrubs.. jaa, dålig humor ;)


Kan du gå ner i spagat?
Kunde både splitt och spagat, men sen slutade
jag dansa.. :(

Vad åt du senast? 
Potatis och kyckling

Höga eller låga strumpor?
Beror på vad man har för skor

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Jaa.. :$

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Men rööööd ftw!

Sommar eller snö?
♥ S U M M E R ♥


Bikini eller baddräkt?
Bikini? Helst såna trosor man knyter :)

Är du mörkrädd? 
Nej bara om jag ser skräckfilm


Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig? 
Nej...

Riktig gran eller plastgran?
INGEN!

Tänt eller släckt när du ska sova?
Mörkt som fan, och tyst som fan.

Godaste drickan till frukost?
Mjölk, eller mineral vatten haha!


Senast lästa bok?
Identitet X haha, jätte bra serie ;)

Vem kramade du senast?
Pojkvänen (A)

Älskar du att sjunga?
Jag sjunger heeela tiden, även på
lektioner.. uppskattas inte alltid av
lärarna...

Vill du bli president?
Haha nej tack :P


Har du någon gång spelat kille i en teater?
Har ett svagt minne men jag e inte säker ;)


Duscha eller bada?
Duscha! Blir så uttråkad annars, fast jag tvingar mej
själv ibland att ta ett långt bad med bubblor och sånt
men det e lite trist...


Kan du ditt mobil nummer utantill?
Haha, jag satt och tränade i 20 minuter tills jag kunde
det, på julafton i fyran när jag fick den


Har du tråkigt?
Jaa, är lätt road men även rastlös...


Har du gråtit i skolan nån gång? 

JAAA!!

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
Haha kanske det ;)


Sjunger du på toa?
Jaa, speciellt då. Kan inte sjunga i tex duschen,
får vatten i munnen typ :S


Vilken färg har din jacka?
Har inte hunnit köpa en än... det kommer!


Använder du långkalsonger?
När jag är i fjällen med familjen och ingen kan se mej.


Är du höjdrädd?
Åhh, jag ääälskar frittfall !!!!


Vilket land vill du åka till?
Thailand! Fast jag hatar thaimat...


Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Min kompis Carro idag i bilden :D


Vad ska du göra nu?

Dricka enrgi dryck, bli hyper och chatta på msn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0