BLEV INTE SISTA FÖRUT..

Jag behöver bloggen för att kunna skriva av mej.. så tyvärr får ni stå ut med fler inlägg. Sorry.
Men ärligt, utan att få skriva här känner jag mej helt tom typ.. bara bär runt på alla känslor och tankar. Lycko den som är känslokall jag önskar att jag också va det. Men det e jag ju inte längre...
Så nu skriver jag lite medans jag laddar upp bilder på fb... tar sån fucking tid ju :S Massa bilder från i somras iaf..
jaja skitsamma om det.
VAd ska jag skriva nu då.. hade utvecklingssamtal idag. det sööög! nu vet ni
jag pallar inte slösa energi på att skriva nåt ingen kommer läsa... allt suger. och mina tuggumin tog slut idag.
Livet suger ibland. Speciellt om man heter ebba.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhja, det var så söta bilder du laddade upp också -.- men vi hade roligt när vi var där i somras :) <3

2009-11-18 @ 22:55:53
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0