DÅLIGT HUMÖR?

Jag vet att jag bara skrivr mindre och mindre på bloggen. Men jag har en anledning,
i början hadej ag en blogg för att kunna skriva ner vad jag känner och så, jag kan inte det nu. Dom flesta i min skola vet min blogg nu. Om folk jag inte känner läser den är det ju okej men inte dom jag känner. Bara dom närmsta vännerna.
Jag vill kunna skriva om hur jag mår, att jag velat dö sen jag gick i fyran, att jag saknar mitt ex mer mer och mer varje dag och det gör bara ondare hela tideb , och jag hatar skolan och alla lärare där.
Jag kan inte skriva om något sånt för det blir kommentarer på det.
Mitt liv bara rullar på nu, och det finns inget jag kan göra åt det känns det som. Vill bara gå tillbaks några månader, när allt va bra. Eller när jag va liten, då va allt ännu bättre. Jag hade mina 2 bästavänner som jag litade på och trodde det skulle vara vi för alltid. Man lär sej med tiden att det inte är så.
Nu efter 15 år har jag lärt mej en sak iaf. Lita inte på någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0