HATA RUBRIKER

Hej!
Har inte satt på min datorn på hela dagen (hahha) förens nu (HAHAHA)
Har inte gjort nåt särskilt idag, va och red imorse och hade min älskade Maron ♥
Det va seriös lycka, har inte ridit honom på typ ett år för han går inte med i vår grupp längre. Min älskade lilla häst :(
Nu sitter jag iaf och gör ingenting. Ska städa rummet och duscha sen ska jag bara vänta på min kille som är ute på krogen med sina kompisar nu.. En kille fyllde 20 så dom kommer väl va ute länge antar jag.
Sen får vi se om han kommer hit och sover eller hur det blir..
Jaja. Nu ska jag försöka hitta nåt att göra ikväll och vara hungrig.
Mamma och pappa har ju vart i göteborg sen i torsdags så ingen har lagat mat till mig :( Som tur är kommer dom hem imorgon. Yay.. Fast ne, men jag får iaf mat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0