SKA BO PÅ SKOLAN :(

Har stalltjänst nästa vecka, vilket betyder att jag måste bo på skolan. Fett med ångest. Jag kommer vara fast på ett jävla skit ställe. Euw. Men snusk duschar och skabbiga rum. Seriöst..
Plus att jag måste vara i stallet klockan 6 varje dag för att ta hand om några jävla hästar gör mej inte direkt gladare. Orkar inte.
Och så är jag irriterad över att mina föräldrar är dumma i huvvet. Dom kommer med argument som dom sedan säger emot, eftersom dom liksom inte har några.
Nog om det. Idag har jag vart i nyköping med familjen plus min älskling som följde med och träffade mormor och morfar och min moster som är hemma i sverige nu, hon bor annars i usa.
Så sprang jag ut på stan och tvingade med timmy höhö. Sötnosen köpte 2 linnen till mej.
Min pojkvän är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0