FETTODAGEN

Har precis kommet hem från ica. Första gången jag va ute på 2 dagar =O det va kallt.
Nu ska jag äta typ middag.. en macka eller nåt, har inte så stor matlust när jag känner mej sjuk :P

Sen jävlar ska jag äta en fettobulle (mitt ord för semla) och kolla på House. Yay.. ?:D

Btw; Timmy jag tror inte du läser min blogg men om du gör det.. JAG HATAR ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT FÖR DEJ ATT SVARA SNABBT PÅ SMS! EN EFTERBLIVEN 3ÅRING ÄR BÄTTRE ÄN DEJ PÅ DET =O
(men jag tycker om dej ändå :D<3)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!

Du har väl inte missat tävlingen på bloggen där du kan vinna 1000:- i valfri butik? Ny tävling varje vecka med härliga priser över 1000 lappen bra va?

Hur som helst så om du inte vill missa någon av mina tävlingar och allt annat kul som dyker upp då och då kan du följa mig med bloglovin.



Vi ses på bloggen! och lycka till..

2010-02-17 @ 13:46:51
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0