NI VET.. JAG OCH MINA LISTOR HAHA

Senaste gången du...
Fick en kyss? Öh.. igår :D
Kramade någon? Igår :P
Var otroligt lycklig? Skriver igår bara för jag tycker det passar in haha
Kände hat till någon? Orkar inte med sånt, har växt ifrån det ;)
Kände kärlek till någon? Alltid till min käre pöjk :D <3

Har du...
Rökt? Yes
Varit full? Japp
Gjort något du ångrar? Njaa.. inte direkt
Varit riktigt kär? Haha jaaa
Förlorat en vän? Neh :P
Gråtit över en kille? Ja (A)
Gråtit över en tjej? Haha jaa

Hur många gånger...
Har du varit riktigt kär? 3
Har ditt hjärta krossats? Ingen vad jag kan komma ihåg.. :P
Har du varit full?  Men gud.. jag håller inte räkningen
Har du velat sluta skriva den här listan? Aldrig, jag älskar listor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0