TRÖTT..

Tjabba tjena.. min pappa snarkade så jäävla högt igår så jag somnade vid typ 3-4..
Skit samma. Va i skolan, tråkigt, sen åkte jag till skärholmen och tvingade med julia höhö.
Lämnade tillbaks ett linne och blev fett irriterad på tjejen i kassan. Det hade gått 2 dagar över öppet köp tiden, så jag förstår såklart om man inte kan få pengar tillbaka. Men jag förklarade att jag hade vart bortrest i veckan och inte kunnat fixa det. Hon gav mej ett tillgodo kvitto och en väldigt fin replik. ''Se till att fixa det i tid nästa gång''
Idiot tjej. Jag sa ju att jag inte hade KUNNAT.
Men ah.. tack tack ha en trevlig dag du med kärring.
Sen bytte jag ett annat linne till en storlek större (fan vad jag byter och håller på haha)
Sen åkte vi hem.. jag åt kebab <3 (ni ville veta.)
Nu ska jag dricka chai latte sen ska jag nog fan sova. Skit trött.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0