GLÖMDE VISA MINA NYA SKOR!

Blev helt kär i ett par skor för några veckor sen när jag va ute och shoppade. Snygga och billiga, 500 kostade dom.
Självklart hade jag inga pengar, sen ca 3 veckor senare så skulle jag åka och köpa dom. Vart överlycklig när jag köpte det sista paret i 37, trodde att de skulle va slut. Aja. Här är dom och lite annat viktigt som man behöver.
Från Bianco. Dom är svarta men min kamera ville inte riktigt idag..
Har bara använt tvålen (REKOMMENDERAR!) Men inte ansiktsvattnet. Är det bra..?
Favoriter!

Kommentarer
Postat av: Emma 16 år

spotless produkterna sög balle iallafall för mig! :o först kändes det bra men efter 2 dagars användning både morgon & kväll börja huden svida och torka ut (sådär att det ser ut som det flagnar men det gör inte det) har inte använt dem på ungefär 2 veckor och min hy är fortfarande lika uttorkad. använder deras fuktcreme men det gör ju inte saken bättre så är helt förstörd och vet inte vad jag ska göra -.-' haha ojdå blev en hel bibel här, sorry!



men är dom där visibly clear bra? har tänkt att köpa men vill liksom inte slösa en hundring till som jag gjorde på spotless.. hehe :)

2011-01-30 @ 23:28:12
Postat av: Sonja

Vad fin blogg du har du är jättesöt!, jag har precis börjat blogga, kolla :D



www.sonjamariab.blogg.se

2011-01-31 @ 11:42:54
URL: http://sonjamariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0