GODMORGON..

Mitt liv suger så enormt. Jag har precis sagt till han jag älskar mest av allt att jag vill ha tid. Jag vill tänka efter.
Och det vill jag men det är ju så otroligt jobbigt..
Fast det ska jag inte skriva om här, en aning för privat, så nu lämnar jag det.
Idag skulle jag egentligen åkt till banken eftersom det fattas ca 200 kr från min kort som är bara helt borta, har tagit ut sån där lapp med översikt på alla uttag osv men det finns inget där. POFF. Borta liksom :O
Men jag är verkligen inte humör för det idag vilket kanske förstås hehe, så det får jag ta någon annan dag.
Ikväll ska jag iväg och träffa min gamla sommar kompisar på en reunion så det blir nice! Har ju inte träffat dom sen augusti. Helt galet. Va med dom varje dag i sommras haha.
Så det blir väl på fejk leendet ikväll och sen hoppas det gör över till ett riktigt leende sen!
Nu ska jag göra ingenting. Bara älta mitt problem fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0