1 KLAR, 859595923492345+1 ÅTERSTÅR

Nu är praktikrapporten färdig. Älskar när man ska skriva datum på själva arbetet för jag skrev 2/4 så kan jag bara säga att jag har glömt att skicka in den. Slug tjej. Nu har jag bara typ 4 samuppgifter,, en engelska uppgift och en historiauppgift kvar sen har jag fixat allt. Fundrar på att göra ena samhällskunskapuppgiften redan nu, när jag ändå 
är igång.

Nu insåg jag precis att jag typ har börjat blogga igen. Fan vad tufft. Liten update på mig då: Jag bor hemma hos min schnuffis nu och har praktik, 7 i stallet varje morgon, häärligt! (inte) Speciellt i fredags när vi spenderade ett år på att släppa ut 20 hästar i spöregn för att sedan ta in dem efter typ 2 timmar för det va så dåligt väder. Vi hade kunnat slippa att bli dygsura. Men jaja.. det suger lite att vara hästchey. Har även blivit beroende av The pretty reckless. Hittade en låt på en blogg jag börjar läsa och sen lyssnade jag på fler låtar av dem och fyfan vad bra dom är. Gud. 

Nej men nu ska jag ta tag i min samhällsuppgift så jag har skiten överstökat! Sen blir det läggdags bums för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0