MYSPYS HOS ELIN

Alltså, myspys. Det är nog det fulaste ordet jag någonsin hört. Aja.
Jag har varit i stallet heeela dagen, först ridskola med markarbete med kaluha, gick asbra! Sen åkte jag till min medryttarhäst och red där med, även där gick det asbra, han har typ aldrig varit så fin. Älskade häst!
Nu har jag precis färgat ögonbrynen, dock råkade färgen hamna på huden också så ser ut som en galen discoturk, men livet är inte alltid lätt så jag överlever väl ändå. Ska snart ta en dusch (måste bara låta min hårinpackning sitta i, om ni brydde er) sen ska jag fixa mig och efter det ska jag hem till elin och chilla lite med karin osv osv och sen några av hennes andra kompisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0