DAMN YOU BLOG

Varför finns den? Så länge jag har min blogg känner jag mig tvingad till att skriva på den ibland, och jag vill inte heller ta bort den för det finns så mycket minne. Skit samma. Så, denna helg då.
I lördags så var jag först och red, som alltid så lever jag i stallet, sen åkte jag till linköping och firade min kusin som fyllde 25! Grattis kussen :) De va kul, fick va på krogen, dock inte dricka. Failad krogdebut, men aja. Jag hade en flaska alkoholfri öl ♥
Idag vaknade jag på vart supermysiga skabbhotell, sen åkte vi hem till min kusins lägenhet och åt lite tårta med bara släkten. Igår va det ju typ 50 pers där och dessutom på en krog så man hann inte prata så mycket.

Skitsamma, ingen bryr sig. Nu sitter jag med lite ansiktsmask och hårinpackning. Jag blir vacker. Ska förmodligen ut imorgon med världens bästa pojkvän och fira 3 underbara år med honom. Helt galet hur fort tiden går, känns som att det var några månader sen vi träffades för första gången. Galet..
Provar en ny ansiktsmask nu btw. Brukade ha den där standarn från Neutrogena (stavning?) men har den från spotless nu istället, men scrubb i. Tänkte fråga vilken som var bäst men sen kom jag på att ingen läser min blogg så blir ju lite awkward när ingen kommenterar. Fml. Nu ska jag städa lite på mitt rum, tvätta bort allt sen ska jag sussa. Puss på dig Carro! (min trogna bloggläsare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0