SKRIVER AV MIG

Jag misstänker att jag brände mig lite o solariumet idag. Fast på låren, fram&baksida. Det kliar som fan i alla fall. Eller så är det för att jag rakade benen för några dagar sen. Det kliar på mina ben då. Jag är speciell.
Sitter och kollar på bilder från i somras när jag och min älskade fru var på Mallorca. Saknar. Vill dit i sommar igen.. finns ingen plats i hela världen där jag känner mig så hemma som på Mallorca. Älskar att gå runt i stan där, alla smågator bakom vid torget, där det finns tusen skoaffär med sjukt billiga skor. Senast jag var ddär köpte jag typ 5 skor. Betalade säkert runt 300, om ens det. Saknar att va brun också. Fan vad bruna vi va. Hatar vintern, jag hatar snön, men kommer det lite till ska vi åka släde med häst i skolan.
Det är ju kul.
Jag känner hur desperat jag vill bort från denna plats. Jag orkar inte vara här. Jag orkar inte alla krav, man måste gå i skolan, man måste träffa folk, man måste äta och man måste ha någon hobby. Så typiskt att man känner såhär på hösten och vintern. Vem gör inte det liksom? Speciellt hösten. Men det har varit en bra höst. Ändå.
Jag vet inte vad jag vill skriva. Jag vill typ inte skriva, men vad ska jag annars göra?
Okej. Jag känner att mina tankar börjar fucka up mig lite här. Speciellt dom dumma tankarna som försöker krypa in i huvudet på mig. Som jag har kämpat alla år för att få ut dom. Stanna ute nu. Dom verkar inte fatta att dom inte är välkommna här.
Jävla ångest. Nu håller jag käften.
Blir en jävla massa bilder istället, saker som betyder.

Kommentarer
Postat av: Clara

åhh mallorca äger! men ångest suger. Hoppas det blir bättre!

2012-01-29 @ 18:40:39
URL: http://cesio.blogg.se/
Postat av: karin

RIP allerigska mot regn och månedräckterna

2012-01-30 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0