JA, DET SÖG JU LITE

Insåg nu att det va förbannat länge sen jag bloggade. Det va ju lite tråkigt. Har varit skara, liseberg, bröllop häst, pojkvän och en trasig dator. Så har inte haft tid. Men nu är min gamla dator tillbaks i rummet så ska jag sa till att min käre bror fixar den andra.
Har fått för mig att typ ta en spontan liten resa till Bora bora. Om typ sådär 2236 år när jag har sparat ihop pengarna alltså. Spontant. Inte svindyrt att bo där, kanske 8 tusen för en vecka, men själva resan dit? Wow. Har i och för sig bara kollat nån random sida men den ville ha 25 tusen. Och asså. Csn-barn har inte dom pengarna. Det sög ju. Ska vara lite emo ett tag nu. Är hungrig också. Och ensam, för min älskling sov här men han jobbar natt så han åkte för ett tag sen.. Blööö. Ska nog se om jag har nån film på den här gamla lådan

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Har aldrig hört talas om det eller personligen upplevt det. Men handlar det inte om efter en överkonsumtion?

Svar: Sv: Du det har jag faktiskt ingen aning om.. när jag har läst om det så står det att ''efter ett tag kan man tappa hår'' så det är väl förmodligen om man håller på med det länge eller typ låter oljan sitta i för lång tid kanske :) vore ju super med långt hår men efter att jag läst det där vågar jag nog inte riktigt testa haha..
bloondast.blogg.se

2012-07-17 @ 10:26:39
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0