JAG SPYR PÅ MIG SJÄLV

Jag bestämde mig för att börja jogga förut, och jag klarade det typ. Va ute och sprang en liten runda varje dag. Sen tänkte jag ''Idag orkar jag inte, jag kör imorgon'' Tror ni jag va ute dagen efter? Nej. Jag är en sån där som måste köra allt eller inget, annars smiter jag ifrån det. Önskar att jag hade samma motivation för att träna igen som jag fick där helt plötsligt. Problemet är bara, jag vill bara bli lite fastare, jag vill inte gå ner i vikt. 158 cm och väger inte ens 50 kg, jag behöver inte bli smalare. Dock är jag rädd för jag kommer bli sådär fixerad om jag tränar. Och bara försöka banta istället. Gud, vilka problem vi tonårstjejer har. Kanske ska ta och träna lite mage eller något. Det ska jag fan. Fuck min feber. Styrketräning går ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0