JÄVLA PISSVÄDER

Jag vill ta en promenad/jogga lite, men det regnar. Egentligen gör det ingenting. Det är bara en ursäkt. Måste komma igång med det där snart asså, snart ska man gå i korta shorts, och inte för att jag är tjock men lite tightare kan man ju bli. Känns som att det är en aning wlobbligt på mig liksom. 
Jag vill möblera om i mitt rum också. Men det vet jag inte heller om jag orkar.
Duscha vill jag också göra, men då kommer ju problemet om jag tar den där promenaden/jogging turen eftersom att jag måste duscha IGEN då. Och jag orkar inte det heller.
Jag vill hem till timmy men han tyckte inte jag va värd en 15 min promenad till pendeln för att möta mig så han kan ju sitta ensam och ha så jävla kul ikväll. ÅÅÅÅÅH gud. Mitt liv suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0