KEFF LÖRDAG

Har inte gjprt ett piss idag. Nu har jag precis försökt färga ögonfransarna vilket var totalt jävla onödigt. Är allergisk mot färgen så det sved bara tills jag gav upp efter typ 5 minuter och tvättade bort det. Så nu svider mina ögon, 'är röd runt dom och dessutom tror jag att jag blev lite blind. Mitt liv suger och jag gå ner och fixa något att äta som innehåller socker men min brors kompisar är där nere och dom typ har hormoner och låter fett mycket och spelar spel. Jag körde core i nästan en timme och kom på sen att jag har stall imorgon. Jättekul att gå nästan 2 km med fet träningsvärk. hejdå mitt liv suger
(johanna, du ser ut som kattpiss) (vet att du läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0