HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR

Idag är det exakt 92 dagar kvar tills jag tar studenten, vilket betyder att det även är exakt 93 dagar kvar tills jag åker till Turkiet med världens finaste kille.
Jag vet inte ens vad jag ska längta efter mest. Ska bli så otroligt skönt att efter en helvetas massa kämpandes år i skolan ska jag äntligen få lämna det bakom mig. Och känns ännu bättre att veta att jag dagen efter åker till paradiset med min älskling och bara latar mig i 2 veckor medans mina kompisar som slutar fett sent kämpar sig igenom de sista veckorna i skolan haha. Det praktiska med naturbrukslinje är att man tar studenten sjukt tidigt. Slutar runt den 5e maj, sen är vi lediga i 2 veckor där vi kan ta igen rester osv, sen 17e maj smäller det. Medans mina kompisar går ut typ 12e juni haha.. Men men, har en känsla av att Maj då alltså kommer bli en av de bästa månaderna i mitt liv :)
 
Nr 1!
(random bild)
 
Nr 2!
 
Absolut bästa människan
(typ 3 år gammal bild)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin blogg! Kolla gärna in min med :)

2013-02-16 @ 22:46:06
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0