-

Hej på er :) Hoppas allt är bra..?
Har precis ätit och innan det va jag i kungens kurva med mammsen och pappsen. Har äntligen fixat en ridväst (en sak som man har när man rider iaf man ramlar av så man inte skadar sej lika mycket, snabb förklaring för er icke hästmänniskor). har behöft en i flera månader men inte kunnat hitta en som passar för att alla är för stora runt magen, wtf? Jaja. Nu har jag äntligen en iaf, som va sjukt billig också, 800 typ.
Behövde en till på onsdag då jag ska åka och provrida en häst jag kanske ska bli medryttare på. Men det är många andra som ska provrida så får se hur det blir med det. Hoppas hoppas iaf :)
Okej kan snacka på om hästar as länge men för eran skull så slutar jag nu ;)


Btw, vem är det som typ spammar min blogg, inte med kommentarer men asså jag kan ha ett antal unika besökare per dag coh typ dubbelt så många besökare. Vad faaan..? :P  
Men jag blir bara glad så fortsätt läsa sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0