.


Men snälla...-.-
Fick den här kommentaren för att jag kommentarade paows blogg att jag störde mej på tjejen som sprang runt i skogen och dansade.
Misstänker att det är hon som skicka den här kommentaren?
Såhär e det. Stör mej på att det ser så fånigt och till gjort ut. Inte fan vet jag om du kanske dansar bra men det ser inte bra ut på filmen.
Och jag har inte vart på plattan sen typ.. maj kanske? Och då gick jag med alla mina blonda kompisar (nej jag e inte bara kompis med blonda men ingen av mina brunett kompisar va med) bara rakt över för att komma till mc donalds en bit bort, så jag va inte med några emos, men har inget emot dom heller dom e snälla :)
Och ser ut som skit kanske du tycker att jag gör. Men det är din åsikt och den bryr jag mej inte om ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Jaha okej ^^



Haft en bra dag?

2009-08-04 @ 20:17:35
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0