HEJ JAG HAR TRÅKGIT

Namn: Ebba
Födelse år: 1994
Bor: Älvsjö
Familj: Mamma pappa bror..
Gillar: Allt typ :D
Favorit plats att äta på: Nånstans där jag är ensam. Har typ fobi för att äta när folk ser på :P 
Gillar: Jag sa ju nyss det..?
Bästakompis: Helt klart Karin, fast hon är en pain in the ass och vi irriterar varandra hela tiden.. :P
Känsla just nu: Uttråkad och stressad :S 
Varför: Därför
Favorit mat: Har ingen
Vad har du på dig nu: Jeans och ett korall färgat linne
Vad för smink har du på dig nu: Lite conclear på 2 fucking finnar som inte försvinner :(
Vad för smink brukar du ha: Mascara puder conclear nåt på läpparna och ibland foundation och rouge/brunpuder
Har du druckit: Ahh men aldrig vart full STOLT
Är du stolt: Ja över att jag aldrig vart full :)
Ska du fortsätta dricka: Öh.. fan vilken fråga :S
Har du rökt: Det har väl typ alla.. :P
Har du rökt vattenpipa: Nej faktist inte
Har du snusat: Nej det verkar äckligt ;)
Är någon kär i dig just nu: Min pojkvän hoppas jag... annars vet jag inte xD
Vem: MEN MIN POJKVÄN FÖRIHELVETE. JÄVLA CP FRÅGOR.
Har du haft sex: Varför bryr du dej..?
Har du gjort andra saker än sex: Nej jag vågar inte puss en kille på munnen
Vill du ha sex: Men fan vad många sex frågor..
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Haha nej
Vem/Vilka: Men ingen... -.-
Är du olyckligt kär just nu: nej 
Håller du vad du lovat: Jag försöker
Har du dåligt självförtroende: Det går upp och ner, men det är aldrig särskilt bra
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Ja
Har du lust att äta jordgubbar just nu: När jag läste det där blev ajg sugen på det haha
Saknar du någon just nu: Ja..



1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Vet inte
3. Är du uttråkad? Haha ja ganska
4. Är du ledsen? Njaaa
5. Är du italienare? Nej :(
6. Är du gravid? Haha nej
7. Är du full?  mm hela tiden
8. Är du en cooling? Haha nej det hoppas jag inte
9. Är du från Irland? Nä?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jaau

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nej inte kärlek, men man kan gilla nåns utseende
2. Har du nånsin blivit sårad?  ja...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? JAA :O 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jaa
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om man vet det va det ju ingen hemlig beundrare.. duuuuhh... -.-
7. Är du kär? Japp
8. Vill du gifta dig i framtiden? Nej inte ens om man verkligen hittar typ ''den rätta''

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?  Båda. Utan kärlek finns inte lust och utan lust finns inte kärlek :)
2. Hår eller ögon?  bryr mej inte om nåt av det
3. Katt eller hund?  Båda, men hundrar verkar gosigare
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Svårt. Beror på vad man menar med få. 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola <3
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemma
8. Pengar eller lycka? Pengar, lycka kan man leva utan 
9. Dag eller natt? Natt, men inte om man är själv :)
10. MSN eller mobil? Mobil, helt klart. Msn suger

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha jaaa 
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej. inte än.. 
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.. :/ 
6. Ätit en hel tårta? Nää :P 
7. Gjort bort dig offentligt? Flera gånger. :D 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?  Mmm
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jag grät sönder när min guldhamster dog :P
10. Velat försvinna?  Ja

skit
Vad såg du på tv sist? Hehe typ musses hus eller nåt... 
Vems blogg läste du sist? Desiree Nilsson, läste gammla inlägg. Det va där jag hittade dom här listorna :P
Vad åt du sist? Lunch
Vem pratade du med sist? Mamma :)
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? Timmy
Vad läste du sist "bok"?  ''Den jag ville ha''
Vem pussade du sist? Caroline (A)
Vem kramde du sist? Katarina
Vem bjöd du sist på något? Ingen aning faktist
Vad köpte du sist? Vet inte :S

Kommentarer
Postat av: fruktsoda

sv; Den är bara så snygg;D bra också:D

2009-08-03 @ 15:13:53
URL: http://fruktsoda.devote.se
Postat av: sannie

haft bra helg? :)

2009-08-03 @ 17:21:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: malin

fin blogg;D

2009-08-03 @ 19:47:11
URL: http://nanox.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi, vi hade det kul i helgen allihopa ;D



Du får komma tll mig ngn dag och förklara hur jag ska göra det där med bilderna och cd skivor (A)

puss

2009-08-03 @ 19:51:29
URL: http://www.keya.devote.se
Postat av: Anonym

Tävling! FRÅGESTUND på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa frågan kontaktar jag via E-postadressen och den personen får som pris ett presentkort på 300 kr hos H&M. OBS! glöm inte E-postadressen, lycka till ! http://Mennahs.blogg.se

2009-08-03 @ 20:05:17
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: Ebba



hehe jag heter också Ebba ^^

2009-08-03 @ 20:28:37
URL: http://vonebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jävla tönt!!!

hahah vadå Har du rökt: Det har väl typ alla.. :P

NEJ BARA ÄCKLEN SOM DU

2010-02-06 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0