FIIIIIIIIILM :D <3

Helluu :) Jag har feber för första gången på typ flera år känns det som haha. ´Blev typ smittad av gosevovven (timmys nya smeknamn) igår, fast han säger att det inte smittar men jag får aldrig det så träffar jag en sjuk gosevovve så blir jag sjuk :O  Iaf..
Red inte idag för jag inte orkade gå upp, sen åkte jag och elin till skärholmen på eftrmiddagen för att kolla julklappar hehe. Hatar att köpa sånt.. :/
Och nu ska jag hem till carro och kolla film sen ska jag sova där. Jag gör fan samma saker fast jag e sjuk? Kanske inte så bra men aja palla bry sej.
Och nu vet jag också vad min huvudvärk beror på. Järnbrist. Hahha det är sååå patetiskt, liksom vad fan e järnbrist? Dom rekomenderade att man skulle äta blodpudding med jucie. Jag hatar typ båda dom sakerna så nej det kommer jag inte äta. Får tvinga mamma köpa oxfile varje dag istället.. HEhehe :D
Jag saknar goesvovven. fast vi sågs igår så jag fattar inte varför. Jag börjar nog bli hjärndöd. Fast det va jag innan med. Såna som jag borde inet få ha kille (A)
Aja nu e klockan snart 10, borde börja gå. Okej det tar bara 10 minuter, men det snöar. Då blir det halt och jag 'r en mycket ostabil människa. Yadiyadi <3

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; näe :( aa det hoppas jag också :)

2009-12-12 @ 21:54:10
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: sara

kul !:D

2009-12-14 @ 16:19:10
URL: http://shaawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0