HEEEEMMMMAAA!!

Äntligen! Det är allt jag säger liksom...
Jag hatar att vara på landet... medans alla här i stockholm typ blivit bruna för det vart ganska bra väder..? Iaf, så har jag vart i nyköping med pissväder och det regna typ vajre dag och klart man inte kunde sola då ju och nu e jag blekfis igen. Suck :P
MEn skit samma, nu är jag iaf hemma och imorgon ska jag hem till pojkvännen.. har inte träffat han på nästan 2 veckor ju. Ska ta bussen typ 20 i 6 så jag e där tidigt haha, längtar!
Nu sitter jag iaf och väntar på att mina naglar ska torka och sen ska jag ta en dusch... varmvattnet tog slut på typ 10 minuter där borta så längtar efter en riktig dusch nu!
Jaja, det är allt jag orkar skriva idag är sjukt trött, nu ska jag chatta vidare med carro bebis som nysskom hem från kroatien. Lyckobarn..
Men nu vet ni att jag lever iaf så skriver jag mer i morgon kväll, och fuck jag ska ha mina besökare tillbaka!!! Skit kul med 5 per dag som jag har just nu för jag inte kunnat blogga...   absolut minst 40 får det ju vara... men såklart man ska ha mycket mer än det ju ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Gillade inte heller vårat land först, fast nu är det underbart att åka dit ibland =)

2009-07-25 @ 22:36:00
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Nej, vi har likadant på vårat land.

Fast brukar sysselsätta mig med att hjälpa min pappa med allt som ska göras. =)

Och vi brukar hjälpas åt vilket gör att man har ju något att göra och så blir det lite roligare.

2009-07-25 @ 23:01:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0