HELLO

Hmm... har blivit lite fundersam. Igår hade jag 8 besökare, hahah rekord 150 typ? Aja, 8 unika, men 30 visningar. Och jag gick inte in på min blogg en ändå gång för jag hade inte tillgång. Är det ett litet antal där ute som verkligen tycker om den eller fick nåns internet ryck? Haha
Iaf, åkte till mormor igår, så därför bloggade jag inte. Försökte mobilbloggning. Men wtf?
Iaf. Hon fyllde 75, min mosteer fyllde nåt, och min andra moster hade fyllt 50 för nån månad sen, men bor i usa så hon va hemma nu, så vi firade alla :)
Och imorse shoppade jag. Dom bor i nyköping så mycket som e slut här i stockholm finns där. Me love <3
Det här köpte jag iaf...

Älskade skor, som jag letar efter överallt men aldriv hittat. INte i min storlek iaf :S Från Din Sko 449;- underbara!!!


Trashade jeans från Gina. 199 ;- REAA :D
Köpte ansiktsvatten också. Men inte så mycket att visa kanske haha ? :P

Kommentarer
Postat av: emma

älskar skor!!



sv: okej då vet ja! :)

kram

2009-07-03 @ 01:42:02
URL: http://emmajennymadelene.blogg.se/
Postat av: Julia.

härlig blogg du har! (:

2009-07-03 @ 12:35:28
URL: http://juliaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0