JAG SAKNAR DEJ, ÄNGEL. HOPPAS DU HAR DET BRA DÄR UPPE.

Jag vet inte varför, men loggade nyss in på playahead, och hamnade på din sida.
Och så kommer minnena... jag kännde dej bara i 2 år, fyran och femman. Och damn, vilken tjej du va! Trots din sjukdom så var du alltid glad och snäll. Pigg och steget före hela tiden haha :)
Men ja.. kan ju inte säga att vi va bra vänner.
Men när vi började fyran och det va en helt ny klass.. och du jag och 2 andra tjejer fixade ens liten tjej fest typ för att alla skulle lära känna varandra, blev en sjukt rolig kväll. Minns att vi satt i mitt vardagsrum och åt hamburgare, skrattade pratade och kollade på film.
Sen började vi ogilla varnadra lite. Fast bara så att vi inte brukade umgås och så, men prata kunde vi ju.
Sen skilldes våra klaser och vi började i olika skolor.
Sen julen 2006 sa mamma att hon behövde berätta en sak för mej. Hon berättade att du hade åkt nånstans för att göra typ en celltransplation eller vad det heter, och det slutade inte så bra. Du fanns inte mera liksom.
Den söta lilla tjejen som jag gick med i samma klass för ett tag sen, som alltid kämpade på och va glad, hade dött.
Jag grät inte eller nåt, tyckte att det va synd men jag tänkte liksom inte riktigt på det. Jag fattade inte helt enkelt.
Nu, nästan 3 år senare så¨fattar jag verkligen vad som hänt.
Jag vet att du lätt är den sötaste lilla ängeln där uppe! Utan tvekan gumman.
Och även om jag inte kännde dej så bra så sitter jag typ och bölar när jag skriver det här.. Jag vet att det är fånigt men jag kan inte hjälpa det. ;)
Men iaf, du vet att alla här nere tänker på dej och saknar dej.
Rip Linnea Näslund Sundling ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Mm, jag blev så jävla chockad när jag fick reda på det.. Kommer du ihåg vidkyrkan, en gravsten formad som ett hjärta :)



sv: om de har samma solglasögon har din mamma bra stil ;D

Undrar om alla någonsin kommer sluta att förfölja dig (jag syftar på bussen).. :S



Ses imorgon :D

2009-07-26 @ 19:28:25
URL: http://www.keya.devote.se
Postat av: Janette

Hon har det mycket bättre där uppe<3



Hon hade cancer, va? Vad för sorts cancer isåfall?

2009-07-28 @ 14:21:50
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0