RUBRIK SAKNAS

Asså. Jag är trött på det här, okej?
Jag fattar inte vad som har hänt, vad jag har gjort? Du hatar mej utan anledning vad fan.
Jag saknar dej inte, faktist, men ändå så hade vi några jävligt bra år. 4;an till 7;an. Vi va med varandra as mycket, och va rätt tajta. Iaf fyran till början av sexan. Sen va vi väll bara vanliga vänner, men på sommaren innan vi skulel börja i 8;an..
Jag loggade in på msn, och du skrev hej, men jag loggade ut med en gång för jag skulle sticka. Loggade in typ 1 timme senare och skrev hej till dej, när du plötsligt började hålla på och kaxa och va skit sur, när jag frågade va det va sa du ''Vad fan har du ringt mina föräldrar för och sagt att jag röker?''
Jag fattade ingenting. Varför skulle jag ringa dina föräldrar och säga det haha? Like i care..
Men det är så jävla synd, det va väl någon som sa till dej att det va jag som hade sagt det till dom, och du trodde dom. Du tror på så jävla mycket skit som alla andra säger. Är väl därför du inte har några vänner kvar förutom ''coolingarna'' som är typ mobbade av hela skolan haha. Från en fjortis som kännde alla till typ en emo liknande tjej ingen bryr sej om?
Du har bara dej själv att skylla, gumman. Du behandlade alla som skit och nu får du tillbaks det. Hoppas det känns jävligt bra.
Men saken är den, att jag är besviken på dej. Vi har vart bästa vänner och du trodde på vad någon annan sa om mej, bara sådär.
Visst att vi kan prata nu men vi tycker ju inte direkt om varandra.. det känns konstigt.
Det va en bra tid, det vet jag att du också tycker.
Men jag vill inte ha tillbaks det, vill inte att tiden ska spola tillbaks, för nu har jag insett att den inte betydde ett skit för dej.
Jag vill ha en förklaring till varför du trodde på någon annan, inte på det jag sa.
När jag har fått den förklaringen kan du dra för jag vill inte ha mer med dej att göra.
Kiss&Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0