SÖTNOSAR..

Godmorgon på er :D Allt bra?
Själv är jag trött som fan... vaknade klockan halv 4, sen halvsov jag fram till klockan 5 då gick jag upp och duschade :) vet inte hur, men jag han duscha (shampoo balsam raka benen osv..) och sen borste ien håret (det är fortfarande jätte blött..) OCH sminka mej, med lite puder&mascara på en halvtimme. Jag är fan bra ju :D
Nu är klockan iaf 5 över 6.. och jag ska med en buss 20 i 7. Tänkte inte åka så tidigt, men whatever. Har inget annat att göra.
Iaf, jag ska till min kille idag, mohah ska ju ringa och väcka han.. hehe.
Och idag har vi vart tillsammans i 4 månader =O utan avbrott. Annars e det typ 5 eller 6 totalt? Jag vet inte riktigt. Men aja, 4 månader är längsta för mej nånsin haha...
Men nu ska jag fixa till mitt hår. Ser ut som ett skogstroll just nu :)

8/3- 09 älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful man kan va alltså!

2009-07-08 @ 16:04:21
Postat av: Bloondast.blogg.se

sv; Men gumman, sluta kolla dej i spegeln =)

2009-07-08 @ 19:30:47
Postat av: Anonym

Sugen på gratis kläder?

Gå med här: http://www.gratismode.se/?c=57747

2009-07-08 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0