STRESS...

Hej bloggen! Förlåt för jag inte har uppdaterat något, men jag har haft annat att göra. i Måndags kom carro hem till mej så typ bakade vi och så (blev katastrof) sen kom karin också hit, hon är ääntligen hemma!! Iaf sen sov karin hos mej vi typ hyrde film och sådär, sen dagen efter sov vi hela tiden sen gick vi upp åkte och lämande filmerna sen stack vi till carro och va där ett litet tag sen hem igen haha. Karin åt hos mej sen åkte vi hem till henne och kollade film och så sov jag där. Och nu sitter jag hemma igen, vaknade för 2 timmar sen så åt vi sen drog jag hem, nu har jag precis duschat och ska fixa mej nu sen ut igen och träffa timmy så fort han har slutat jobba.
Och jag som för det mesta bara är hemma och gör ingenting. Aja nu har jag inte tråkigt iaf :)
Men jag bloggar mera sen.
Slänger in lite bilder också. Bland annat en på mej och karin också. 2 år sen, och då hade jag färgat håret mörkare och det hade växt ut lite. Riktig fail bild alltså.. haha. Men aja, puss så länge vi hörs senare.

Karin och jag våren 2007..

Ser ni det vita..? Det är mina ben, jag satt i skåpet. Haha borde fan gå i terapi för det där..

" random killar, sen carro elin katarina linda och jag sitter ner :)
det va typ.. i sjuan tror jag :P

Och i vintras.. haha fin osminkade mej, Men jag mötte en kändis, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0