GODMORGON

Hello!

Idag hade jag tänkt sova lääänge. Men vaknade av att jag hade skitont i magen. Fan vad det är underbart att vara tjej asså! Hade tänk kanske åka och sola idag, men ändrade mej nu. ska nog bara vara hemma och ha mensvärk... typ.
Jätte kul.
Jaja, jag hoppas att alla hade en trevligt midsommar igår iaf. Hade jag =) Egentligen hatar jag midsommar, men det var helt okej. Min familj bjöd hem en annan familj så... och dom har uaf en dotter som är ett år äldre än mej bara, Har känt henne hela livet tyo =O   jaa.. så det blev inte helt retard iaf.
Åh nu börjar magen sluta göra ont :D Nej fan nu kom det tillbaks.
Haha men nu ska jag tycka synd om mej själv ett tag och tröstäta lite.
Jag skriver sen. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

allt bra idag?

2009-06-20 @ 13:51:34
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0