SNART SOOVAAA

Hello =)
Jag vet att min uppdatering har sugit, verkligen! Har inte haft nåt att skriva om, och det har varit så ett tag nu. tack gud att jag inte tappat läsare haha :P
Vill liksom bara säga att ni som läser (och särskilt ni som kommentarar) är fett söööta haha :)
Jaja, nu ska jag inte bli för snäll. Det är inte min grej, ska trycka ner allt och alla för att jag vill verkligen vara som Kissie!!! Hon är ju min stora idol!
Haha nej, klarar knappt av att skriva det. Usch finns det verkligen någon som gillar Kissie?
Jag gjorde det förut men då va hon inte så jävla dryg som nu.
Men skit samma, palla snacka om henne?

Hihi, nu har jag iaf precis duschat och ska nog snart sova =O Är trött&ont i huvet... stackars mej (A)
Men tyvärr är jag ju beroende av det dära spelet jag skrev om innan så jag måste ju spela lite till innan jag kan sova...
Och imorgon ska jag sola mellan typ 12 och 2, min nya sak är att pressa dom ''solstarka'' timmarna, utan solskydd och spruta på sej massa saltvatten hela tiden(saltvatten reflekterar solen extra mycket, liksom vatten- reflekterar, salt- reflekterar. Great!) och jag lovar att man blir lite brunare då ;) Fick rand av bikinin efter 10 minuter så det e ju iaf skönt?
Sen ska jag baka haha! Min släkt kommer på tisdag för jag fyller år, så man måste ju ha nånting att ge dom? Tååårtaaaaa <333
Ja, jag är en tjockis. Vad ska du göra åt saken? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet, men jag måste ändå typ vänta på att jag får mens innan jag kan börja -.- höhö! :)

2009-06-22 @ 14:07:29
URL: http://soperfectbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0