FIXAD

Så. Har fixat färdigt mej så NU kan jag skriva om dagen :)
Dom (ja asså, Carro och hennes mamma) kom och hämtade mej typ klockan 8, så började vi åka iväg... sen typ när vi hade kommt till en rondell sa deras GPS åt oss att åka tillbaks till stockholm, haha. Den ba ; vänd om, du kör fel väg. sväng vänster osv... fast vi åkte helt rätt :S Haha, så skulle carros mamma fråga om vägen på en mack och jag o carro spang in och köpte läsk och godis <3  Sen så satt vi i bilen igen och kom till slut fram, haha hon skulle köra in vid en liten grej som stack ut på vägen så hon kunde kolla kartarn, och jag såg inte att det va väg där så jag såg bara att hon körde mot sjön och det första jag tänkte va typ ''AAAH HON HAR BLIVIT GAAALEN!!'' Hahaahah, det va fett kul xD Sen när vi va där så fick vi våra hästar, red ut och sen gick vi och tittade på fölen, så söööta!!! Iaf, i bilen hem va jag och carro skit flummiga, som alltid.. vi satt typ och snacka sen beställde vi mat på mc donalds, och jag tog en chicken nuggets grej och höll brevid min arm och ba; HAHAHHA jag är en kyyyckling!! carro ba; haha kycklingvingar, omg! dom har slaktat Carola, neeeeeeej!!! (skämt för min bästavän karin tyckte Carola såg ut som en kyckling i meldofestivalen för hon hade hänginga armar och gul klänning)  sen as garvade vi hihi :)
Finns massor att skriva men det är lite svårt... så ni får nöja er med det där ;)

Ps. Visst e min nya design fett fiiin!!? ;)

Puss på er:)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag (A)

Haha,det va ju skitkul ju ;D Haha, kul att du får så många besökare, fler än mej :P Du kan ju länka till min blogg sötnos? <3 Nu när du blivit kändisbloggare ;)

Hälsa carola! I din.. typ.. mage.. :S :P



Nu ska jag iaf sticka till träninslägret, kmr hem på söndag igen. puss <3

2009-05-21 @ 17:21:27
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0