JAG ÄR SÅ SMART HAHA (a)

Kom på världens bästa grej. Ni vet när man shoppar? Då brukar man ju åka till en galleria eller liknande med en eller flera vänner. Och så hinner man aldrig titta på något till sej själv. Därför ska jag åka in ensam imorgon! :O Man känner sej lite mobbad när man går ensam, men ändå, orka bry sej vad andra tror? Haha =) För min del får dom gärna tro att jag e mobbad, nothing can bring me down. Han smsade mej nämligen och sa förlåt, men tro inte att jag e så enkel ;) Nu ska han få kämpa lite för att jag ska bli glad igen haha! :P Ska total dissa honom ett tag, och bara svara på sms ibland och msn. Förutom på tidag då jag ska göra en sak, måste ringa honom efter det...
Puss

Kommentarer
Postat av: ävelicious

sjukt jobbigt är det.. :/

2009-05-23 @ 23:17:56
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0