NU KOMMER BILDERNA JAG LOVADE


Haha Carro.. är det bara jag som tycker hon ser ut som en hagga?

En av dom ''normala'' bilder vi tog. Lärare fotade haha XD Från vänster:Karin, Elin Jag. Nere från vänster; Carro Katarina

Jag knyter en kondom ballong och elin hejjar på mej? Hahaha <3

Jag och Karin pussar på kondom-nicklas. Kisses to you nicke

Karin är glad&posetiv till en trevlig vandrings dag i skogen. Toppen tycker hon!

Karin&Elin bebisaaar <33

Jag goes Hippie typ haha

Klaga inte på mitt hår. Det blåser jue =/  Karin and me :D fjortisfriends typ haha ?

jag pussar på carro =)

Carro= Pedofil  Jag= Drogad

Elin som.. ööh jag vette fan vad hon gör söt är hon iaf :D

Elin&Kondom- Nicklas. Det dom hade var myckets peciellt. R.I.P Kondom Nicklas <3

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej där!



Jag ber om ursäkt för att jag gör reklam för vår blogg såhär, men reklamen är riktad till dig, och du kan ta bort kommentaren om du vill...



Gillar du Twilight?



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar oftare än någon annan twilightblogg, och kan göra det för att vi är så många!



Vi har för närvarande en tävling där du kan vinna en keps där jag har målat Edward!

Och vår nyhet är Freaky Friday, där du kan skicka in en bild till oss, och jag gör om dig till vampyr!



Kolla in bloggen, och tryck på fliken 'Tävla NU!!'



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se

2009-05-29 @ 20:24:31
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Yvonne

Hehe, ... roliga bilder!

2009-06-13 @ 21:13:43
URL: http://HTTP://Yvonnnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0