OM MEJ SJÄLV, TYP...

Okej, en snabb presentation av mej själv ! Haha, måste ju bara göra det eftersom det är en ny blogg?
Okej, hmm... jag heter Ebba (hatar mitt namn!) är en tjej på 14 år, fyller 15 om nån månad typ. Det enda jag gör på fritiden är att umgås med kompisar&pojkvän och shoppa, haha ! Har tyvärr lite pengar så det blir mest saker från H&M men jag blir lycklig ändå :) Och snälla, jag beer er! Få inte fdel uppfattning. När jag skriver (har haft andra bloggar) kan jag verka totalt blåst&bitchig. Jag är inte sån, och ska försöka få er att förstå det :)
Jaja, finns väl inte så mycket mer att skriva om mej, haha. Ska försöka uppdatera MINST en gång om dagen, så det blir kul att läsa bloggen...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hejsan!

Har du haft en bra dag? :)

2009-05-20 @ 22:19:56
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: sofia.e

Lycka till ;)

2009-05-20 @ 22:23:03
URL: http://zuiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0