SÄG INTE ÅT MEJ ATT DRA ÅT HELVETE.

Hej bloggen, nu är jag äntligen hemma från stallet. Red först på ridskolan och sen på privatstall... Jobbigt -.-
Iaf, idag när vi va i stallet var min pojkväns lillasyster där, min kompis Hanna =) Hon undrade om jag visste ifall han skulle vara hemma under dagen för hon skulle ta dit kompisar&pojkvän, så hon ville ha bort honom från huset. Så jag smsade honom och frågade om han skulle vara hemma, han ba; Ja.. varför undrar du? Jag ba; Bara undra ;) Han ba; Asså, om du smsar åt Hanna blir jag fan sur. (Ingen aning om varför han var på så dåligt humör :S)  Och jag ba; Nej men kan inte du följa med mej till stallet sen? Pallar inte åka själv (A) 
Han blev as sur, och bad mej dra åt helvete. Man säger fan inte så till sin flickvän. Aja, som ni kanske fattar blev jag skit sur på honom och vi började typ tjaffsa lite, och jag sa att jag inte pallar om han ska bli sur för småsaker, då sa han att jag likagärna kunde göra slut. Men klart jag inte vill haha, han är typ fett underbar hela tiden, förutom idag. Får väl ta och snacka med honom om ett par dagar och se om han fortfarande e sur då. Men det e iaf jag. Ingen säger åt mej att dra åt helvete liksom? Fyfaan dålig stil av han -.-  Det slutade med att han skrev; Jaja det va inget... och jag ba; Aha men va inte sur på mej bara...      Jag hatar att vara kär i nån man vill vara sur på.. :S
Jaja, nu ska jag duscha och sen ska jag hitta nåt att äta. Har knappt fått mer lunch än en toast i stallet... plus cola (beroende) och en minimal japp. Haha, jag är värsta tjockisen ibland ;D
Vi hörs sen sönosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0