SHOPPAT (A)

Hej bloggen, har varit & shoppat idag som jag skrev igår att jag skulle... åkte ensam faktist =) Eller aah... med mamma men det räknas ju inte riktigt, hon var iaf asgullig och köpte lite saker till mej. Tack mamma! ♥ 
 
1. Nagellack från Depend
2. Mascara från Maybelline
3. Linnen från H&M
4. Rosa läppstift från Viva la Diva (blir finast om man först har på conclear på läpparna..)
5. 2 trosor & en bh från H&M
6. Tops från H&M och Brun utan sol från NIVEA (haha jag e skit blek och pallar aldrig gå till solarium)

Det blev inte ens 1000 kronor för allt det där tror jag =)

Kommentarer
Postat av: linnnea

anmäl dig till veckansblogg ! i inlägget som handlar om det . Där står all information. puss

2009-05-24 @ 17:15:27
URL: http://linneasplacee.blogg.se/
Postat av: Lisa <3

Ooh, me likes vad du har köpt! Puss på dig blondie

2009-05-27 @ 22:58:44
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0