SHOPPING

Hej bloggen :)
Har inte blivit nåt inlägg idag typ.. menmen. Har inte haft tid, kom hem från skolan åt snabbt med Karin&Elin sen packade jag pengar i väskan och drog till skärholmen ;) Me loves.
Letade lite efter klänning till skolavslutningen, tänkte köpa en spets från Gina tricot, men den fanns inte längre ;/ Så nu har jag typ panik. Har inte riktigt råd att köpa nån heller, haha får väl se om jag kan låna nåt av nån eller fixa en själv :) Får se hur det blir med det (A) Men 3 par trosor blev det iaf ;D
Och juste.. Blir ni också helt knäppa i huvvet av att se bantingins program och sånt? Har precis sett Supersize vs Superskinny och nu är det ändå jag vill ut och jogga! Men ska göra lite situpps och sånt sen, dock inte för bantning utan för att jag har problem med ryggen och min skolsyster sa att jag skulle göra lite övningar så kanske det blir bättre? Men jaa.. det rä väl för att få plattare mage också haha ;)
Nu ska jag göra nåt viktigt här i livet isyället för att sitta och blogga :) Pussar : *

Kommentarer
Postat av: Keya

Mm, och det viktiga bestod i att ringa till mig eller, haha xD



La upp hippie bilden nu och fler från idag i skärholmen ;D

2009-05-28 @ 21:40:00
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0