SUR SOM FAN!

Vet ni vad jag är trött på? Folk som ser min hårfärg och direkt tänker ''Nej men ååh titta! en blåst blondin!'' Asså.. visst jag kan spala dum ibland, men det är för att det är underhållande för andra. Jag är inte dum på riktigt. Jag har helt okej betyg, G i allt, några VG och vet inte riktigt men tror jag kommer få MVG i något kanske? Okej, inte så bra betyg men helt okej. Jag är inte dum i huvudet. Så vad fan tror folk att dom kan dömma mej för min hårfärg? Asså åååh! Bli så förbannad. Och min bästavän, jag vet ju att hon driver, men bara för hon e så Ms Perfect, så är jag bara en dum blondin tycker hon. Jag fick fan bättre än henne på ett matte test som egentligen va gjort för niorna? Nationellt prov till&med. Förlåt att jag är så sur men jag bara flippar på den här jävla kuksugar världen! Och bara för jag e blond verkar alla tro att jag e värsta slampan, bara för jag kan driva lite på sms ibland. Min och en killes konversation i skolan ''Ah men ebba, du och *censurer killens namn* passar ju bra ihop!''  ''Skojar du eller? Han e typ 2 meter längre än mej ju hihi''  ''Ah bra, då slipper du gå ner på knä'' Och för er som e lite mindre och inte fatta det där. Fråga inte er mamma. Asså, vad tror dom om mej egentligen? Att jag går runt och suger varenda jävla stockholms kuk?  Asså fyfan. För att jag inte slår ner varenda jävla kille som taffsar på mina bröst så är jag billig och skabbig? Det e fan NI som går runt och håller på, och blir jag sur på er frågar ni ba om jag har mens?
Så snälla, sluta säga att jag e blåst, och att enda anlednigen jag är bra på matte e för att jag skriver av min bästavän så jag får alla rätt? Hur kommer det sej då att jag hade mer rätt än hennepå det där testet? Juste. Det tänkte ni inte på va era jävla fittiga horungar. Sluta förstöra mitt liv, klart som fan jag försöker vara stark men det går inte bättre när ni trycker ner mej hela jävla tiden. Jag älskar er men hatar sättet ni har börjat bete er på mot mej och alla andra blondiner.
Bara väx upp och inse att en blondin inte måste vara totalt blåst. Min IQ e typ 115, det e inte dåligt men inte heller bra. Jag är helt normal smart och anledningen till att jag failar är för att jag faktist inte har pluggat till testet medans ni ba '' Shiit jag har inte pluggat nåt!'' Men egentligen suttit uppe halva jävla natten och pluggat och får alla rätt. Så käften med erat bullshit och säg sanningen om ni ska säga nåt.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuu okej, joodå det är helt okej :) jag ska ut emd några vänner alleles strax :D



Vad gör du då? (aa)

2009-05-21 @ 21:37:16
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: JENNNNA

kanon! :D

2009-05-21 @ 21:40:19
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: K

haha rätta taker synd att du inte kunde komma på festen :/

//k

2009-05-21 @ 21:56:26
URL: http://nogg.se/missbacke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0