SVAR PÅ KOMMENTAR (ANONYM)

Postat av:

fjortisar är fula

2009-05-24 @ 12:01:12

Postat av:

och ofta att du är 15, haha du ser ut som 12

2009-05-24 @ 12:02:10

Svar:
Asså.. nej... neeeeeeej!!! Vad besviken jag blev när du skickade anonymt :( Hade velat gå in på din blogg för att se om du är så jävla perfekt själv? Skulle inte tro det liksom :)  För det första så är jag inte 15 än ;) fyller om en månad och för det andra... ser ut som 12? Njaaa.. jag håller faktist med dej, tycker jag ser liten ut, men flera stycken tycker jag ser äldre ut, typ 16 eller nåt sånt :) Du kanske blir lite besviken nu för att jag inte blev sårad av din kommentar, men gumman. Ingen är perfekt och det är bara att lära sej leva med att man har svaga sidor. Och ska du kommentera i fortsättningen, så kan du väl ändå skriva in en blogg eller nåt så man får se dej, för du är säkert snyggast av alla och så jäääääävla perfekt!

Sug på den du bitch! =)

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

sv; Tack så mycket! :)

2009-05-24 @ 16:47:21
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0