SISTA INLÄGGET ?

Tror det blir sista nu. För min data leker knasbanan och vill inte funka längre.. och från pappas data pallar jag inte blogga.. Nån som vill köpa en ny till mej? Rosa bärbar hääälst (A)  haha nej menmen..
Kan väl lika gärna skriva lite nu om det ända ska va sista ?
Va hemma hos timmy igår som fyllde år, 17. Börjar bli gammal... jag dödar han om han klipper sej. :D
och har ridit idag.. nu vet jag inte vad jag ska göra.. träffa carro kanske..
Aja. Ni kommer inte sakna mej det vet jag ju :)
(märks det om man jämför med gamla inlägg att jag e gladare?)

Men jag kommer sakna att blogga.. men en ny data senare så blir dete n heeelt ny blogg också. Kan ju inte heta bloondast när jag e brunett nu ? Haha keff. Aja puss på er ha ett bra liv ;D

ÄLSKLINGSLÅT :

''Remember those walls I bulit, well baby they tumbling down.
And they didn't even put up a fight, they did't even make a sound.
I found a way to let you in, but I never really had a doubt.
Standing in the light of your halo, I got my angel now''


Kommentarer
Postat av: Keya

Hoppas de inte blir sista inlägget och om det blir det, så väntar jag bara på din nästa blogg <3 ;)



har gått runt och sjungit den låten hela tiden nu, kommer fasna i huvudet för evigt :P

2009-11-14 @ 15:32:22
URL: http://www.keya.devote.se
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen och lämna gärna en kommentar <3

2009-11-14 @ 20:33:27
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du byter blogg , så skriv i den här vad den heter då ... för din blogg är bäst ! läser den hela tiden !

2009-11-15 @ 23:58:07
Postat av: Lars

LAAARS!!! IDAAAA!!!

2009-11-16 @ 08:48:31
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0