HEMMA NU

Okej hemma nu va väl överdrift, jag har vart hemma i typ två timmar så.. :P iaf..
Hade tänkt sticka och sola efter skolan men åkte iväg och träffa mitt ex istället..
vad som hände behöver ni ju inte veta och så men har bestämt oss för att bara vara vänner. Vet inte riktigt hur det känns än.. men det funkar nog bra, vill ju fortfarande käna honom :)
Nu sitter jag här och dricker cola. som alltid haha, kan inte leva utan det! Har faktist inte ätit glass godis kakor eller nåt sånt på.. 2 veckor snart? Har en överenskommelse med brownie så vi får inte äta godis och så :P Bara om nån bjuder haha :)
Aja jag har inte lust att skriva nu. Vi hörs imorgon.. på kvällen typ. Ska rida på dagen sen ska jag ba hem och duscha lite fort sen ska jag till stan med mamma och kolla titanic utställningen :)

Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-19 @ 00:41:23
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0