SVERIGES BÄSTA LÅT? <3

Jag måste ta det ifrån början så att alla ni förstår,
 varför tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår.
Har gått så många år sen första gången jag blev sviken,
men den känslan den e kvar, har haft sen jag va liten.
Har aldrig känt mej älskad eller värdefull,
har varit rädd att skaffa vänner för jag har inget emot dom.
Jag har växt upp med ett hjärta utan bitar har fått kämpa för att leva,
 har fått kämpa för att finnas.
I tid och ålder började jag skära mej själv,
 jag skärde upp min egna arm se blodet rinna varje kväll.
Jag har stått ensam med ett mörker runt omkring,
hört hur tågit kommit närmre tagit sats och skrikit till.
Men min feghet gör att jag finns kvar idag,
och det jag lever för är inget, jag har ingenting kvar.
Är fast i fängelset i huset där jag bor,
 kan inte ta mej härifrån vill bara bort från denna jord.
Jag pallar inte mer orkar inte vara här,
för allt jag gör blir jämt så fel kan ingen ta mej som jag är?
Varför händer allting mej,
hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten.
Alla jag har litat på och vågat ge min kärlek,
 dom har krossat mej totalt och aldrig riktigt pratat ärligt.
Jag har levt i lögner och gått på dom gång på gång,
hur kan jag vara så dum och tro att någon bryr sej om mej?
Var riktigt nere i en djup depprision,
men så hände ett mirakel som fick mej börja tro.
Det gav mej hopp om en framtid full utav ljus,
och jag kände glädje inom mej som jag aldrig gjort förut.
Allting var bestämt vi skulle träffas du och jag,
vi skulle bara va tillsammans för du fick mej att må bra.
Men så fick jag det där brevet och jag läste det idag,
hur kan du göra så mot mej, ditt egna lilla barn.
Och du säger du vill se mej glad, men kolla här,
mitt liv på lyckan jag byggt upp är det första du förstör.
Du har krossat mitt hjärta nu är jag på ruta ett,
finns ingen mening kvar att leva ingenting känns längre rätt.
Jag pallar inte mer orkar inte vara här, för
 allt jag gör blir jämt så fel kan ingen ta mej som jag är?
Varför händer allting mej,
hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten.


Kommentarer
Postat av: Bavve

Kille som bloggar. Tyck till om mitt senaste inlägg där jag skriver om mina favorit klädstilar på tjejer!

2009-09-19 @ 11:36:49
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:) kolla in min blogg=)

2009-09-19 @ 14:36:37
URL: http://thelifeaboutgloria.blogg.se/
Postat av: JohannaN

Har aldrig hört låten förut :P

2009-09-19 @ 19:45:50
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va heter lååten ? :P

2009-09-25 @ 14:47:36
URL: http://angeelaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0