HEMMA FRÅN STALLET

Hallo, kom precis hem från ridningen. Vi hoppade lite hinder sen en bana, skitkul. Gick ganska bra, hade Kaluha och hon är som hon är (hon gillar att hoppa) så det blev väl lite väl fart på henne haha.
Ska ''tävla'' med henne imorgon. Vet inte riktigt om man kan kalla det tävla, är en debutant tävling för dom som inte har tävlat så mycket. Oj vad många gånger jag fick med ordet tävla där.
Nu ska jag hoppsa in i duschen, skriver nog sen. Annars hörs vi när vi hörs.
Duuuh me retard HAHAHAHAH asså seriöst jag borde söka hjälp..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, man vänjer sig vid höjderna :) Jag har jobbat i försäljningsstall i Holland och då är det bara att ge sig på hinderna ;)



Hur gick tävlingen?=)

2010-04-12 @ 21:32:50
URL: http://hestjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0