SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG

Min dag har sugit. På riktigt.

  • Kom till skolan klockan 8
  • Upptäckte att vi va lediga från matten
  • Väntade i skolan till halv 10 för engelska
  • Ingen lärare kom
  • Försökte fördriva tiden lite i skolan med thess och väntade på att tjejerna skulle komma (dom hade a-kurs)
  • Vänta och vänta och vänta på att kaka skulle skicka ett sms om dom skulle äta i skolan eller i farsta
  • Fick självklart inget sms, och inte heller nåågon lunch för jag gick inte hem för ''dom kanske kommer hit''
  • Hade svenska och en idiot i min klass satt och snacka om hur dum jag är? Haha han känner verkligen inte mej, för jag är lååångt ifrån dum. Jävla idiot.
  • Fick skäll av min svenska lärare för jag inte kunde göra min presentation idag på svenskan. Fråga henne igår om jag kunde gör den idag men hon ba; neee.. och idag ba; jag sa ju att du kunde göra den. Cp
  • Pallade inte hemkunskap för jag va så jäävla arg så drog hem till karin där carro va, hade kaka med mej. Karin va kvar i skolan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0