ÄNTLIGEN INTERNET

Det tog sin lilla tid men nu har jag finally internet :)
Pappas data är helt åt helvete så jag fattar inte hur man läger upp bilder så det får ni när vi kommer hem :)
Vi har iaf solat och badat och ätit sjuukt mycket mat. Kommer typ inte äta på en vecka sen när jag kommer hem haha. Lite brun har man blivit också.
Imorgon tänkte jag och carro köpe frukost, sen ta bussen till stranden tiidigt (asså typ halv 9) och äta där och bara ha det mysigt, sen på eftermiddagen ska vi till Porto Pi (typ spaniens farsta cetrum)
Ligger en grow shop precis vid vår lägenhet som säljer bland annat cannabis magazine.. hmm..
JUSTE! HAHHA, hitta ett as fint armband jag ville köpa, det kostade 5 £, men jag typ ljög och sa att jag bara hade 3, men fick det billigare och fick även en kram och en puss på kiden på köpet.. Speciellt.
jaja, bloggar mer sen :) pusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0