ASSÅ LISTOR!!!! <3

Senaste gången du...
Fick en kyss? Alldeles för länge sen.. va typ 2 dagar sen.
Kramade någon? Idag
Var otroligt lycklig? HAHAH.. det va nog.. för kanske 6 år sen innan jag blev deprimerad?
Kände hat till någon? När jag va en liten fjortis så.. 3-4 år sen?
Kände kärlek till någon? Alltid, för jag har världens finaste pojkvän 

Har du... 
Rökt? Ja
Varit full? Ja
Gjort något du ångrar? Handen snubben..
Varit riktigt kär? Riktigt riktigt kär? 2 gånger, kär typ 3-4..
Förlorat en vän? Njaa... inte direkt
Gråtit över en kille? Japp
Gråtit över en tjej? Japp

Hur många gånger...
Har du varit riktigt kär? Det stod ju nyss? Jag vill inte svara igen >:(
Har ditt hjärta krossats? Beror på hur man ser det.. inte direkt, så aldrig.
Har du varit full? Jag vet inte men jag kan ju kolla i min lilla rosa anteckningsbok där jag fyller i intressanta saker? :)
Har du velat sluta skriva den här listan? Ebba ♥ Listor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0