FETT DÅLIG UPPDATERING

Jag vet jag vet.. Kan köra en snabbis på vad som har hänt..

Lördags- Ridning, sen gjorde jag ingenting, väntade på att min älskling skulle komma hem till mig efter sin debut på krogen, så han kom hem till mig sent på natten. Lagom full.
Söndags- Chillade fett mycket (johanna style) drog och åt kebab med älsklingen, sen åkte vi hem till mig och sov resten av dagen och natten typ.
Måndags- Va i skärholmen med timmy, sen åkte vi hem till mig, dumpade alla julklappar, åkte till donken och åt mat (jag har precis återförälskat mig i deras chicken nuggets haha) sen åkte vi hem till mig igen, väntade på oscar och fick skjuts av han till älvsjö station, sen åkte vi hem till timmy och sov där.
Idag va jag och solade på morgonen och sen har det inte hänt nåt mer.
Så där har ni anledningen till varför jag typ inte skrivit, men nu när det är jul så åker han iväg imorgon bitti och kommer hem måndag nån gång, så jag har velat vara med han så mycket som det går.
Jag kommer iaf känna mig otroligt ensam inatt när jag ska sova. Buhu :(
Världens bästa. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0